پیشخوان اکسل گزارش بازاریابی

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( پیشخوان اکسل گزارش بازاریابی )


· • • • • • • • °° • پیشخوان اکسل گزارش بازاریابی پیشخوان اکسل گزارش بازاریابی نمونه فایل پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های › › نمونه فایل پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های › › امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک نمونه فایل پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های بازاریابی را آماده دانلود قرار داده ایم بهترین قالب رایگان مایکروسافت اکسل برای بازاریابی و فروش › بهترین قالب رایگان مایکروسافت اکسل برای بازاریابی و فروش › بهترین قالب رایگان مایکروسافت اکسل برای بازاریابی و فروش اگر میخواهید تجزیه و تحلیل دادهها و گزارشدهی را تسریع کنید، استفاده از یک الگوی فروش یا بازاریابی اکسل یک گزینه عالی است چه پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های بازاریابی › › پیشخواناکسلدرپیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های بازاریابی › › پیشخواناکسلدر امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک نمونه فایل پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های بازاریابی را آماده دانلود قرار داده ایم گزارش بازاریابی ۱۹ توصیه برای نوشتن یک گزارش بازاریابی › نوشتنگزارشبازاریابیگزارش بازاریابی ۱۹ توصیه برای نوشتن یک گزارش بازاریابی › نوشتنگزارشبازاریابی ۲ مشتریان‌تان را شناسایی کنید ۳ مشکل مشتری‌تان را ارزیابی کنید ۴ با جزئیات دقیق ارتباط بین راه حل‌تان را با مشکل مشتری نشان بدهید ۵ مشخص کنید که محصول‌ تان در زمینه حل مشکل مشتری چگونه عمل می‌کند ۶ نقاط قوت رقبای‌تان را شناسایی کنید ۷ نحوه‌ی کنونی بازاریابی محصول‌تان را بررسی کنید ۸ اثربخشی بازاریابی‌تان را ارزیابی کنید ۹ یافته‌های‌تان را در گزارش بازاریابی خلاصه کنید ۱ درباره‌ی هدف خلاصه‌ی اجرایی‌تان فکر کنید ۲ شرکت‌تان را توصیف کنید پیش از آنکه بتوانید نیاز یا مشکل مشتری را شناسایی کنید باید هدف یا مشتریان نوعی‌تان را مشخص کنید مخاطب هدف‌تان عبارت است از پروفایل مشتری بخصوصی که سعی دارید به آن دست پیدا کنید این می‌تواند آدم‌هایی از یک جنس، گروه سنی، حرفه، مجموعه علایق خاص یا هر ویژگی دیگری باشد که فکر می‌کنید باعث می‌شود یک مشتری از شما خرید کند به عبارت دیگر، این‌ها آدم‌ها مشتریان برای حل یک مشکل بخصوص محصولات را خریداری می‌کنند مشتریان‌تان فقط وقتی خرید می‌کنند که احساس کنند حل مشکل ضروری است – به عنوان مثال، بر مبنای نظرسنجی مشتریان و دانش شما از صنعتی که در آن هستید، مشکل مشتری را کشف می‌کنید مثلا، مشتریان وقتی شارژ تلفن همراه‌شان تمام می‌شود وقت کار کردن یا مطالعه را از دست می‌دهند اگر شما شارژر آن‌ها را فرام درباره‌ی اینکه دقیقا چگونه به مشکل مشتری‌تان واکنش نشان دادید فکر کنید چرا آن را به این روش حل کردید؟ چه چیزی باعث می‌شود درباره‌ی این مشکل اینگونه فکر کنید؟ محصول یا راه‌حل‌تان دقیقا چه کاری انجام می‌دهد یا شامل چه چیزی می‌شود؟ – به عنوان مثال، برای حل مشکل تمام شدن شارژ باتری موبایل، شارژی تولید می‌کنید که داخل کوله پشتی تعبیه می‌شود مشتریان‌تا مشخص کنید که آیا محصول‌تان اثر مشکلی را که مشاهده کردید کم کرده‌است یا نه این همچنین فرصت مناسبی برای تعیین آن است که آیا حل مشکل‌تان در اولویت بوده است یا نه اگر فروش‌ همواره پایین باشد، این امر ممکن است نشانه‌ای باشد که راه حل‌تان ضروری و مورد نیاز است – در طول زمان، مشتریان بیشتری کوله‌ پشتی‌های شما را می‌خرند و استفاده از شارژرهای تعبیه شده محصولات رقبا را بررسی کنید و تحلیل کنید راه‌حل‌هایی که ارائه می‌کنند با راه حل ‌های شما چه فرقی دارند به عبارت دیگر، ببینید محصول‌تان چه چیزی را می‌تواند برای مشتریان‌تان فراهم کند که محصولات رقبای‌تان نمی‌توانند چه چیزی باعث خاص و بهتر بودن محصول‌تان می‌شود؟ هدف ما در اینجا شناسایی نقاط قوت و برتری رقبا و تمرکز بر مزایای تلاش‌های بازاریابی آن‌ها ایده‌ی تحقیقات بازاریابی برای آن است که وضعیت کنونی بازاریابی‌تان و چگونگی واکنش مشتریان به آن را درک کنید مراحلی را که در حال حاضر برای بازاریابی محصول‌تان استفاده می‌کنید تحلیل کنید به عنوان مثال، اگر به صورت آنلاین بازاریابی می‌کنید، ممکن است بعضی از استراتژی‌های زیر را به کار ببرید – به صورت پیوسته پست‌ها، مقالات و محتوای دیگری را در وبسایت‌ آیا بازاریابی در رساندن اطلاعات محصول به مشتریان بالقوه خوب عمل می‌کند؟ اگر از پست‌ّها یا مقالات وبلاگ استفاده می‌کنید، آیا آن‌ها واقعا خوانده می‌شوند؟ مشخص کنید که آیا تلاش‌های بازاریابی‌تان واقعا به ترافیک بیشتر وبسایت‌تان و سپس تبدیل شدن این ترافک به فروش منجر می‌شوند اگر نه، بهتر است در گزارش بازاریابی‌تان ایده‌هایی برای استراتژی بازاریابی باز نتایج تحقیقات بازاری‌تان باید در گزارش بازاریابی نوشته و شرح داده شود یک گزارش بازاریابی شامل خلاصه‌ی اجرایی ۱۲ صفحه‌ای و بخش گزارش مفصل طولانی‌تر می‌شود – گزارش‌تان باید شامل آیتم‌هایی مانند تعریف اندازه‌ی بازار، رقبا و اندازه‌ی بازاریابی‌شان و همچنین برآوردهای سهام بازار باشد – شما می‌توانید از گزارش بازار برای ایجاد تغییرات در فرایند بازاریا لازم است که یک خلاصه‌ی یک صفحه‌ای، یا حداکثر ۲ صفحه‌ای، از نتایج تحقیقات بازاریابی‌تان فراهم کنید مطمئن شوید که تمام نکات مهم و اصلی باقی گزارش‌تان را در این خلاصه آورده باشید بسیاری از آدم‌ها ابتدا خلاصه‌ی شما را می‌خوانند تا یک مرور سریع و کلی از نتایج‌تان داشته باشند – این خلاصه باید شامل جزئیات مشخص، و ارقام و اعداد باقی گزارش‌تان باشد این خلاصه باید شرحی باشد از آنچه شرکت‌تان انجام می‌دهد، مکانی که در آن واقع شده است، و نوع کارکنانی در صورت وجود که دارید، و هر جزئیات سازمانی دیگری همچنین محصولات و اهداف‌تان را برای تولیدات یا فروش آتی توصیف کنید – به عنوان مثال، اگر شرکت کوله‌پشتی‌های شارژری‌تان برای توسعه‌ و تولید کیف‌های زنانه‌ی شارژردار یا خط محصولات مشابه دیگری طرح‌هایی دارد بازاریابی گزارش سالانه › › بازاریابی گزارش سالانه › › این مدل یک بررسی جامع از عملکرد بازاریابی در طول سال را ارائه می دهد این شامل معیارهای کلیدی مانند نرخ تبدیل ، بازده سرمایه گذاری ، و بازده تبلیغات خرج شده برای هر کمپین و کانال است اکسل برای بازاریابان تابع اکسل که هر بازاریابی باید با › اکسل برای بازاریابان تابع اکسل که هر بازاریابی باید با › · اکسل یکی از ارکان برای بازاریابان است در این مقاله، عملکرد مایکروسافت اکسل را که باید به آنها مسلط شوید، یاد خواهید گرفت نمونه فایل پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های › › نمونه فایل پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های › › · نمونه فایل پیشخوان اکسل در موضوع گزارش درآمد و هزینه های بازاریابی بهتر دانلود پیشخوان اکسل بازاریابیپیشخوان اکسل گزارش درآمدو هزینهپیشخوان اکسلپیشخوان اکسل آمادهپیشخوان اکسل گزارش

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دانلود مستقیم و سریع

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( پیشخوان اکسل گزارش بازاریابی )